haarscheurtje in cilinderkop

FacebookTwitterRSS Feed
Lees meer
2 jaren 9 maanden geleden #500 door Seger van Wijk
Ik heb een kwestie. Ik vermoed dat er een scheurtje zit in de cilinderkop van m'n Celica. Na een minuut of 5 stationair draaien begint witte rook uit de uitlaat te komen. Als dat meteen na het starten al zou gebeuren, beredeneren twee verschillende experts, dan is het eerder een lekke koppakking. Ik vind dat logisch klinken. Een scheurtje in de kop dus. OK.

Maar nu. Gewone garages hebben weinig zin in de hassle. Ik kan een motorblok vinden, dat afleveren en vragen of ze het in willen bouwen (het hele blok of de kop) maar dat is ongelooflijk prijzig. Begrijp me goed, ik snap echt dat het een boel werk is en ik snap dat garages moeten draaien op basis van een logisch uurtarief. Voor mij hoef je natuurlijk geen uitzondering te maken. Maar dat hoofdschudden dat je krijgt: geen economische waarde, slecht idee, koop wat anders, verzin wat anders. Hm. Voelt niet goed.

Moet ik nou een complete Celica bij het grofvuil zetten? Zo zonde. Ik hou van die auto en het is slecht voor m'n carbon footprint. Wie kan me helpen met een adres, een tip of zelfs een reparatie?

Geen idee of het nuttig is, maar ik ben commercieel illustrator en animator. Ik werk momenteel aan deze film: vimeo.com/484655560. Ik kan 3D-printen, ik kan een website ontwerpen (maar niet bouwen, da's weer voor andere experts), ik kan een boel doen als het om beeld gaat. Misschien zit er een nuttige ruil in natura voor ons allebei in. Anders betaal ik met liefde tot zo'n 1200 inclusief het blok voor een weer functionerende auto.

Tnx, let me know. Seger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

TCCNUwAdvertentieHier