Jeugdliefde gezocht - Celica ST 77-TM-66 (1e auto van m'n vader)

FacebookTwitterRSS Feed
Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #420 door Erik de Vries
Beste Celica liefhebbers,

Op 17 mei a.s. wordt mijn vader 68 jaar. We delen een enorme passie voor (klassieke) auto's. Om hem te verrassen, wil ik iets bijzonders geven. Dus ben ik op zoek gegaan naar zijn oude jeugdliefde; de Celica welke hij in 1976 nieuw kocht.

Na enig speurwerk op het internet, kwam ik foto's tegen van de Oldtimerdag in Ruinerwold in april 2019 (zie foto). Daar zag ik DE AUTO - gerestaureerd en voorzien van een rode jas (in m'n vaders plakboek was hij nog 2 kleuren groen), maar wel de originele velgen er nog onder. Ik begrijp dat hij daarna opnieuw van eigenaar is gewisseld... Geen idee waar hij nu rondrijdt, mogelijk recent nog in het oosten des lands gespot? APK loopt nog tot 07-09-2020.

Dus ik gooi het hier in de groep - op hoop van zegen: weet iemand de huidige eigenaar van deze wagen? Op dit moment loopt mijn spoor tot hier. Mocht het niet lukken om de auto in het echt te vinden, dan zijn de foto's al een heel mooi kado. Ik zou alles op prijs stellen! Hoor graag van jullie. Dank!

Groetjes Erik
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

TCCNUwAdvertentieHier

Lees meer
3 jaren 4 maanden geleden #426 door Dennis Kapitein
Gevonden , Bedankt Martin om mij hier attent op te maken , heb inmiddels contact met Erik gehad
wordt vervolgd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.