Help ik zoek ankerplaten links en rechts achter
- Yvonne Wilms
- Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #281
door Yvonne Wilms
Help ik zoek ankerplaten links en rechts achter werd gestart door Yvonne Wilms
Hallo mijn ankerplaten zijn slecht geworden nu zoek ik op het net maar kan niet goed vaststellen welke ik moet hebben.
Geef ik de type aanduiding van de auto dan krijg ik verschillende oplossingen.
Wie kan mij helpen aan juiste artikel nummer. Gaat om GT 2 ltr 1994.
Groet,
Yvonne
yvonne.wilms@outlook.com
Geef ik de type aanduiding van de auto dan krijg ik verschillende oplossingen.
Wie kan mij helpen aan juiste artikel nummer. Gaat om GT 2 ltr 1994.
Groet,
Yvonne
yvonne.wilms@outlook.com
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Minder
Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #282
door Martin Bruijstens
Beantwoord door Martin Bruijstens in topic Help ik zoek ankerplaten links en rechts achter
Toevallig al contact gehad met CAR in Nijkerkerveen (Toyotasloperij, adverteert ook in het blad, zijn in de regel erg goed in dit soort "oude" vraagstukken) ? Of met een jongen uit Barendrecht (Richard) die ook al jarenlang T20's sloopt ? Hij adverteert op Marktplaats. Wat zegt jullie huisleverancier uit Heerlen ?
- Yvonne Wilms
- Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #283
door Yvonne Wilms
Beantwoord door Yvonne Wilms in topic Help ik zoek ankerplaten links en rechts achter
Van Dijne geen voorraad
Car geen voorraad
Contact Heerlen geen voorraad
Onderdelenlijn geen reacties
Diverse jap slopen gebeld geen resultaat
Bjorn gebeld helaas
Jeroen gemaild helaas
Beetje verdrietig
Groet,
Yvon
Car geen voorraad
Contact Heerlen geen voorraad
Onderdelenlijn geen reacties
Diverse jap slopen gebeld geen resultaat
Bjorn gebeld helaas
Jeroen gemaild helaas
Beetje verdrietig
Groet,
Yvon
Minder
Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #284
door Martin Bruijstens
Beantwoord door Martin Bruijstens in topic Help ik zoek ankerplaten links en rechts achter
Ik zou dan toch eens even op Marktplaats kijken. Ik zie dat Richard uit Barendrecht momenteel een advertentie heeft staan. Mijn airco komt bij hem vandaan, en hij heeft hem, jaren geleden alweer ook nog ingebouwd. Op marktplaats adverteren wel meer lui die vaker met delen van een T20 adverteren en dus kennelijk ook in de T20 sloop zitten. Van Richard weet ik het in ieder geval zeker. En ankerplaten is niet iets wat denk ik hard loopt, dus wie weet.
Succes.
Martin
Succes.
Martin
Minder
Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #285
door Gert van Bloemendaal
Beantwoord door Gert van Bloemendaal in topic Help ik zoek ankerplaten links en rechts achter
Volgens mijn gegevens zou het om de volgende nummers gaan:
46503-20010 RH
6504-20010 LH
Als je dit op google intikt, dan komt je verschillende dingen tegen. Ik zou op deze nummers gaan zoeken als ik u was.
Zo hier en daar zie ik nog nieuwe staan, kosten wel een fortuin, maar goed, beter duur dan niet te koop.
Verder kun je nog naar ebay.com, ebay.co.uk etc. Misschien vind je daar nog gebruikte.
Als je hier kijkt, dan zie je ook dat ze op andere modellen zitten, dat zoekt weer wat ruimer:
www.toyotapartsdeal.com/oem/toyota~plate~sub~assy~parking~brake~rh~46503-20010.html
Hier kun je het nog proberen:
www.rhdjapan.com/oem-public-page/
En hier ook nog:
www.megazip.net/zapchasti-dlya/toyota/plate-sub-assy-parking-brake-rh-4650320010?q=46503-20010
Veel plezier met de zoektocht.
46503-20010 RH
6504-20010 LH
Als je dit op google intikt, dan komt je verschillende dingen tegen. Ik zou op deze nummers gaan zoeken als ik u was.
Zo hier en daar zie ik nog nieuwe staan, kosten wel een fortuin, maar goed, beter duur dan niet te koop.
Verder kun je nog naar ebay.com, ebay.co.uk etc. Misschien vind je daar nog gebruikte.
Als je hier kijkt, dan zie je ook dat ze op andere modellen zitten, dat zoekt weer wat ruimer:
www.toyotapartsdeal.com/oem/toyota~plate~sub~assy~parking~brake~rh~46503-20010.html
Hier kun je het nog proberen:
www.rhdjapan.com/oem-public-page/
En hier ook nog:
www.megazip.net/zapchasti-dlya/toyota/plate-sub-assy-parking-brake-rh-4650320010?q=46503-20010
Veel plezier met de zoektocht.
Moderators: Martin Bruijstens, Gerrit Schothorst
TCCN a proud member of the TCEA (BeNeLux) |