GT4 uitlaat onder 1.8?
- Emile Neuteboom
- Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
5 maanden 2 weken geleden #570
door Emile Neuteboom
GT4 uitlaat onder 1.8? werd gestart door Emile Neuteboom
Beste lezer,
ik (Emile) heb een mooie Celica T20 1.8 die helaas nog een te standaard geluid heeft.
Nu ben ik opzoek gegaan naar een andere uitlaat die mij een wat mooier geluid kan geven en heb ik nu de mogelijkheid
Om een GT four uitlaat te kunnen kopen nu is mijn vraag dus past deze gewoon eronder of niet gaat om middendemper + einddemper
Mvg
emile
ik (Emile) heb een mooie Celica T20 1.8 die helaas nog een te standaard geluid heeft.
Nu ben ik opzoek gegaan naar een andere uitlaat die mij een wat mooier geluid kan geven en heb ik nu de mogelijkheid
Om een GT four uitlaat te kunnen kopen nu is mijn vraag dus past deze gewoon eronder of niet gaat om middendemper + einddemper
Mvg
emile
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Minder
Lees meer
5 maanden 1 week geleden #571
door Fred Lenior
Beantwoord door Fred Lenior in topic GT4 uitlaat onder 1.8?
Hoi, wel goede ervaringen met
www.pmperformance.nl/
www.pmperformance.nl/
Minder
Lees meer
4 maanden 3 weken geleden #572
door Edwin Huisman
Beantwoord door Edwin Huisman in topic GT4 uitlaat onder 1.8?
Hi Emile,
Ik zag toevallig je vraag op dit forum. Ik denk niet dat de uitlaat (midden + einddemper) in één keer gaat passen. Deze is namelijk groter dan van de 1.8. Je kan het uiteraard wel passend maken. Om het geluid van de standaard uitlaat te veranderen heb je de volgende opties:
1. Je kan inderdaad naar www.pmperformance.nl gaan, ik heb hier zelf goede ervaringen mee. Hij is een echte vakman en je kan het zo gek maken als je zelf wil. Dus b.v. alleen einddemper of het hele uitlaatsysteem.
2. Je hebt ook nog EPS uitlaten, deze zitten in het Noorden van het land.
3. Je kan alleen de einddemper van de GT four passend maken aan de standaard 1.8 uitlaat. Ik zou de middendemper van de 1.8 gewoon laten zitten.
Ik hoop dat dit je helpt. Misschien komen er nog reacties met andere ideeën.
Groet, Edwin
Ik zag toevallig je vraag op dit forum. Ik denk niet dat de uitlaat (midden + einddemper) in één keer gaat passen. Deze is namelijk groter dan van de 1.8. Je kan het uiteraard wel passend maken. Om het geluid van de standaard uitlaat te veranderen heb je de volgende opties:
1. Je kan inderdaad naar www.pmperformance.nl gaan, ik heb hier zelf goede ervaringen mee. Hij is een echte vakman en je kan het zo gek maken als je zelf wil. Dus b.v. alleen einddemper of het hele uitlaatsysteem.
2. Je hebt ook nog EPS uitlaten, deze zitten in het Noorden van het land.
3. Je kan alleen de einddemper van de GT four passend maken aan de standaard 1.8 uitlaat. Ik zou de middendemper van de 1.8 gewoon laten zitten.
Ik hoop dat dit je helpt. Misschien komen er nog reacties met andere ideeën.
Groet, Edwin
Minder
Lees meer
3 maanden 2 dagen geleden - 3 maanden 2 dagen geleden #578
door Gert van Bloemendaal
Beantwoord door Gert van Bloemendaal in topic GT4 uitlaat onder 1.8?
Een GT4 uitlaat passend maken lijkt me een hoop gedoe. Ik zou een lasbedrijf opzoeken en een demper er tussen uit laten halen of een open (absorbtie) demper er tussen bakken.
PM in Swifterband heeft voor mij ook ooit een pijp gemaakt, ziet er goed uit, maar hij is wel een bemoeial. Daar hou ik niet van. Bij mijn laatste project begon hij zich te bemoeien met wat ik wil. Daar heb ik niets aan, dus ben ik naar Krooke Tuning gegaan in Bunschoten. Die deden gewoon wat ik vroeg.
EPS ook ooit al eens geweest, met de Celica zelfs, en die woont er nu, na 20 jaar nog steeds onder. Maar zij zitten wel een fokking eind weg, daar in Groningen.
PM in Swifterband heeft voor mij ook ooit een pijp gemaakt, ziet er goed uit, maar hij is wel een bemoeial. Daar hou ik niet van. Bij mijn laatste project begon hij zich te bemoeien met wat ik wil. Daar heb ik niets aan, dus ben ik naar Krooke Tuning gegaan in Bunschoten. Die deden gewoon wat ik vroeg.
EPS ook ooit al eens geweest, met de Celica zelfs, en die woont er nu, na 20 jaar nog steeds onder. Maar zij zitten wel een fokking eind weg, daar in Groningen.
Laatst bewerkt 3 maanden 2 dagen geleden door Gert van Bloemendaal.
Moderators: Martin Bruijstens, Gerrit Schothorst
TCCN a proud member of the TCEA (BeNeLux) |