celica T23 race project

FacebookTwitterRSS Feed
Meer
1 jaar 1 maand geleden #268 door Arjan ter Maat
Beantwoord door Arjan ter Maat in topic celica T23 race project
hallo allen, ik ben helemaal vergeten om de uitdraai te delen met jullie. ik krijg nog een complete offerte van hun maar op moment heb ik alleen deze nog. (zie bijlage)

groeten arjan :)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #269 door Gert van Bloemendaal
Toe maar, geweldig dit. Ik had niet in de gaten dat er nog mensen zijn die dit soort projecten doen: "even" een T23 ombouwen tot 4x4. Wel grappig dat een 3S motor het werk moet gaan doen. :)

Meer
1 jaar 1 maand geleden #270 door Martin Bruijstens
Beantwoord door Martin Bruijstens in topic celica T23 race project
Jeetje Arjan, als ik dat zo allemaal lees, dan is ie alleen uiterlijk nog een T23 maar onderhuids bijna een aangepaste ST205.
Ik zal trouwens een paar foto's van je op onze site plaatsen en iets roepen over interieurdelen en de velgen. Wellicht komt er iemand op. Je weet maar nooit.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #271 door Arjan ter Maat

Martin Bruijstens schreef : Jeetje Arjan, als ik dat zo allemaal lees, dan is ie alleen uiterlijk nog een T23 maar onderhuids bijna een aangepaste ST205.
Ik zal trouwens een paar foto's van je op onze site plaatsen en iets roepen over interieurdelen en de velgen. Wellicht komt er iemand op. Je weet maar nooit.

bedankt voor jullie reactie. (in mijn ogen allemaal complimenten!)
en ik heb nog 1 kleine aanpassing voor wat de wielen betreft... ik heb kennelijk 1 originele velg (t23) en vier andere velgen van de vorige eigenaar....

groet Arjan

Meer
1 jaar 1 maand geleden #272 door Arjan ter Maat

Gert van Bloemendaal schreef : Toe maar, geweldig dit. Ik had niet in de gaten dat er nog mensen zijn die dit soort projecten doen: "even" een T23 ombouwen tot 4x4. Wel grappig dat een 3S motor het werk moet gaan doen. :)

bedankt voor het bericht :) ik heb ook heel erg lang lopen zoeken voordat ik met een offerte akkoord ging. Denk dat ik zo'n 12 bedrijven wel gehad heb en zelfs in het buitenland contact heb gelegd! weinig van dit alles ging door totdat ik deze garage ontmoette.